Visszaküldés és csere
14 napos elállási jog
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján Fogyasztót 14 napos indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő a termék kézhezvételének napjától számított 14 nap.
Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, az utoljára kézbesített termék átvételétől számít a 14 nap.
Visszaküldési feltételek
- A termék bontatlan, eredeti csomagolásában legyen
- Ne legyen használt vagy sérült
- Mellékelje a számlát vagy rendelési azonosítót
- A visszaküldés közvetlen költségét a Fogyasztó viseli
- Az elállási nyilatkozatot 14 napon belül kell elküldeni
- A terméket 14 napon belül vissza kell küldeni
Fontos: A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Hogyan küld heti vissza?
- Értesítsen minket
Küldjön emailt az info@palotanails.hu címre, vagy hívjon minket a +36 30 115 8764 telefonszámon a rendelési számmal és a visszaküldés okával. Használhatja az ÁSZF-ben található elállási nyilatkozat mintát is. - Csomagolja be a terméket
Biztosítsa, hogy a termék az eredeti csomagolásában, bontatlan, sérülésmentes állapotban legyen. - Küldje vissza
Küldje vissza a csomagot az alábbi címre 14 napon belül:Palota Nails Kft.
8100 Várpalota
Bezerédi utca 34.A visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli.
- Visszatérítés
A csomag megérkezését (vagy visszaküldés igazolását) követően 14 napon belül visszatérítjük a vásárlási árat az eredeti fizetési módra. A Szolgáltató a visszatérítést visszatarthatja a termék visszaérkezéséig.
Elállási jog korlátozásai
Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót:
- Személyre szabott termékek esetén (amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak)
- Zárt csomagolású higiéniai termékek esetén, amelyet az átadást követően felbontottak
- Romlandó vagy rövid eltarthatóságú termékek esetén
Részletes információ az elállási jog kivételeiről az ÁSZF 7. fejezetében.
Csere
Ha cserére van szüksége (pl. méret, szín), kérjük jelezze emailben az info@palotanails.hu címen vagy telefonon a +36 30 115 8764 számon. Csere esetén az új termék kiszállítási költségét a Szolgáltató viseli, amennyiben a csere nem a Fogyasztó hibájából történik.
Hibás vagy sérült termék
Amennyiben hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük azonnal jelezze felénk az info@palotanails.hu címen vagy a +36 30 115 8764 telefonszámon.
Hibás teljesítés esetén:
- A visszaküldés költsége a Szolgáltatót terheli
- Az új termék kiszállítása ingyenes
- A kellékszavatossági jog és jótállás érvényesíthető (részletek az ÁSZF-ben)
Kellékszavatosság és jótállás
Hibás termék esetén a Fogyasztót kellékszavatossági jog és jótállás illeti meg:
- Kellékszavatosság: 2 év (a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell jelezni)
- Kötelező jótállás (10.000 Ft felett): 2-3 év (a vételártól függően)
Részletes információ a teljes ÁSZF 8. fejezetében.
Kapcsolat
Kérdés esetén keressen minket bizalommal:
- 📧 Email: info@palotanails.hu
- 📱 Telefon: +36 30 115 8764
- 📍 Cím: 8100 Várpalota, Bezerédi utca 34.
- ⏰ Hétfő-Péntek: 9:00-17:00