Visszaküldés és csere

14 napos elállási jog

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján Fogyasztót 14 napos indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő a termék kézhezvételének napjától számított 14 nap.

Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, az utoljára kézbesített termék átvételétől számít a 14 nap.

Visszaküldési feltételek

  • A termék bontatlan, eredeti csomagolásában legyen
  • Ne legyen használt vagy sérült
  • Mellékelje a számlát vagy rendelési azonosítót
  • A visszaküldés közvetlen költségét a Fogyasztó viseli
  • Az elállási nyilatkozatot 14 napon belül kell elküldeni
  • A terméket 14 napon belül vissza kell küldeni

Fontos: A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Hogyan küld heti vissza?

  1. Értesítsen minket
    Küldjön emailt az info@palotanails.hu címre, vagy hívjon minket a +36 30 115 8764 telefonszámon a rendelési számmal és a visszaküldés okával. Használhatja az ÁSZF-ben található elállási nyilatkozat mintát is.
  2. Csomagolja be a terméket
    Biztosítsa, hogy a termék az eredeti csomagolásában, bontatlan, sérülésmentes állapotban legyen.
  3. Küldje vissza
    Küldje vissza a csomagot az alábbi címre 14 napon belül:
    Palota Nails Kft.
    8100 Várpalota
    Bezerédi utca 34.

    A visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli.

  4. Visszatérítés
    A csomag megérkezését (vagy visszaküldés igazolását) követően 14 napon belül visszatérítjük a vásárlási árat az eredeti fizetési módra. A Szolgáltató a visszatérítést visszatarthatja a termék visszaérkezéséig.

Elállási jog korlátozásai

Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót:

  • Személyre szabott termékek esetén (amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak)
  • Zárt csomagolású higiéniai termékek esetén, amelyet az átadást követően felbontottak
  • Romlandó vagy rövid eltarthatóságú termékek esetén

Részletes információ az elállási jog kivételeiről az ÁSZF 7. fejezetében.

Csere

Ha cserére van szüksége (pl. méret, szín), kérjük jelezze emailben az info@palotanails.hu címen vagy telefonon a +36 30 115 8764 számon. Csere esetén az új termék kiszállítási költségét a Szolgáltató viseli, amennyiben a csere nem a Fogyasztó hibájából történik.

Hibás vagy sérült termék

Amennyiben hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük azonnal jelezze felénk az info@palotanails.hu címen vagy a +36 30 115 8764 telefonszámon.

Hibás teljesítés esetén:

  • A visszaküldés költsége a Szolgáltatót terheli
  • Az új termék kiszállítása ingyenes
  • A kellékszavatossági jog és jótállás érvényesíthető (részletek az ÁSZF-ben)

Kellékszavatosság és jótállás

Hibás termék esetén a Fogyasztót kellékszavatossági jog és jótállás illeti meg:

  • Kellékszavatosság: 2 év (a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell jelezni)
  • Kötelező jótállás (10.000 Ft felett): 2-3 év (a vételártól függően)

Részletes információ a teljes ÁSZF 8. fejezetében.

Kapcsolat

Kérdés esetén keressen minket bizalommal:

→ Teljes ÁSZF megtekintése (elállási nyilatkozat minta)